با وجود گذشت چهار ماه از ثبت نام مجدد براي دريافت يارانه نقدي همچنان مشکلات دريافت يارانه براي تعدادي از متقاضيان وجود داشته و کسي در سازمان هدفمندي حاضر به رفع ابهام نيست سازماني که سايت و سخنگو دارد اما انگار ندارد.
به گزارش
پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از ايسنا، درحالي از بيستم تا بيست و نهم فروردين ماه سال جاري زماني براي ثبت نام دريافت يارانه تعيين شد و فرم هاي مربوطه در سايت رفاهي قرار گرفت تا متقاضيان با تکميل آن در ليست ماهانه دريافت کنندگان 45 هزار و 500 تومان قرار گيرند که به مانند اغلب پروژه هاي اين چنيني در نهايت تعداي ناراضي و دست خالي برگشتند. در عين حال که تعداي هم ثبت نام کردند اما در ادامه يارانه اي به حساب آن ها واريز نشد
.
در کنار ايرادات وارده کارشناسان به طراحي پرسشنامه و خلاءهاي موجود در آن، اين فرم ها در فاصله محدودي تا زمان آغاز ثبت نام به دست رسانهها رسيد و توضيحات جامع و واضحي در مورد چگونگي تکميل آن ارائه نشد به طوري که با باز شدن سايت رفاهي براي مراجعه و ثبت نام، بسياري از متقاضيان حتي در پر کردن اين پرسشنامه ها با مشکل مواجه شده و نمي دانستند که بايد به چه نحوي در مورد آن اقدام کنند. آن هم در شرايطي که هر خانوار تنها يک روز براي اظهار مشخصات خود زمان در اختيار داشته و هر گونه خطايي قابل بازگشت نبود
.