پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118614
با وجود گذشت چهار ماه از ثبت نام؛
يارانه جامانده‌ها واريز نشد/ سازمان هدفمندي پاسخ نداد!
تاریخ انتشار : 1393/06/03 09:36:56
نمایش : 1669
با وجود گذشت چهار ماه از ثبت نام مجدد براي دريافت يارانه نقدي همچنان مشکلات دريافت يارانه براي تعدادي از متقاضيان وجود داشته و کسي در سازمان هدفمندي حاضر به رفع ابهام نيست سازماني که سايت و سخنگو دارد اما انگار ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از ايسنا، درحالي از بيستم تا بيست و نهم فروردين ماه سال جاري زماني براي ثبت نام دريافت يارانه تعيين شد و فرم هاي مربوطه در سايت رفاهي قرار گرفت تا متقاضيان با تکميل آن در ليست ماهانه دريافت کنندگان 45 هزار و 500 تومان قرار گيرند که به مانند اغلب پروژه هاي اين چنيني در نهايت تعداي ناراضي و دست خالي برگشتند. در عين حال که تعداي هم ثبت نام کردند اما در ادامه يارانه اي به حساب آن ها واريز نشد.
 
 
در کنار ايرادات وارده کارشناسان به طراحي پرسشنامه و خلاءهاي موجود در آن، اين فرم ها در فاصله محدودي تا زمان آغاز ثبت نام به دست رسانه‌ها رسيد و توضيحات جامع و واضحي در مورد چگونگي تکميل آن ارائه نشد به طوري که با باز شدن سايت رفاهي براي مراجعه و ثبت نام، بسياري از متقاضيان حتي در پر کردن اين پرسشنامه ها با مشکل مواجه شده و نمي دانستند که بايد به چه نحوي در مورد آن اقدام کنند. آن هم در شرايطي که هر خانوار تنها يک روز براي اظهار مشخصات خود زمان در اختيار داشته و هر گونه خطايي قابل بازگشت نبود.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html